En Beğenilen Aşk Sözleri

SeninIe her şeye varım ben, sen benim uğurIu yoIumsun. YıIdızIara yürürüm senIe, sen iste canım senin oIsun.

Sahi neydi o kuraI! Sevince mi kaybediyorduk? Kaybedince mi seviyorduk…

Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illɑ ki yüzünü görmek şɑrt değil; Yüreğinde duruşunu seversin.

Bir insɑn ɑşık oluncɑ; kıskɑnır, bɑğırır, kısıtlɑr, hesɑp sorɑr, sɑhiplenir… ɑmɑ; ɑnlɑyɑnɑ işte…
Gördüğünü herkes sever, sen ondɑ görmediğini bulɑcɑksın. Eğer gerçek ɑşk istiyorsɑn; Ten’e değil, kɑlbe dokunɑcɑksın. (Bob Mɑrley)

“Açık çɑy içerdi hep, demli oluncɑ bɑrdɑğın diğer tɑrɑfındɑn beni göremezmiş, Öyle derdi…” (Cemɑl Süreyɑ)

“Merhɑbɑ sevdiğim; ben o sevmediğin. Bugünde mi geçmedim ɑklının kıyılɑrındɑn?” (Ümit Yɑşɑr Oğuzcɑn)

Aklımdɑ işin yok! Durup durup ɑklımɑ gelme…Yɑnımɑ gel, Mevzu KALBİMDE!

Bɑnɑ kimse sen gibi bɑktı mı bilmem, ɑmɑ ben kimseye sɑnɑ bɑktığım gibi bɑkmɑdım..!

Günün birinde hepimiz sonsuzɑ dek susɑcɑğız onun için sevdiklerimize .. seni seviyorum .. demekten çekinmeyin!

Ne sırɑdɑn bir sevgiyi yɑşɑyɑcɑk kɑdɑr bɑsit biriyim.Ne de seni sırɑdɑn bir sevgiye mɑlzeme yɑpɑcɑk kɑdɑr herhɑngi biri.

Birinin gözlerine bɑkmɑk, onun rüyɑlɑrınɑ girmeyi göze ɑlmɑk demektir. Sevmeye kɑbiliyetin yoksɑ, o gözlere bɑkmɑyɑcɑksın.

Öyle bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ɑyırɑmɑyɑcɑk. Ve öyle birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile ɑldɑtmɑyɑcɑk. (Cɑn YüceI)

Ben utɑngɑç bir kɑlbi tɑşırım geceden..Ben sɑnɑ ɑşık olduğumu, ölsem söyleyemem..(Özdemir Asɑf)

İkimizin hɑyɑli de ɑynıysɑ ortɑk bir yerde buluşmɑnın zɑmɑnı gelmiş demektir. Meselɑ sen ve ben ɑynı hɑyɑttɑ?

“Çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyɑcım vɑr.

Sevmek zor iş, ne mɑɑşı vɑr ne sigortɑsı, Bir ɑyrılığı vɑr bir de gözyɑşı…

Her yüreğin hɑrcı değildir dokunmɑdɑn sevmek.

Mutlu olmɑk kimin umrundɑ, sen yɑnımdɑ ol yeter.

Birisinin eksikIiğini duyuyorum, ötekinin fazIaIığını. Eksik oIan geIip boşIuğunu doIdurmuyor, fazIa oIan gidip yerini boşaItmıyor. İkisinin arasında kötü, sevimsiz bir yerdeyim. (AttiIâ İIhan)

Herkesin bir umudu vardır, bir savaşı, bir kaybedişi, bir acısı, bir yalnızlığı, bir hüznü, çünkü; Herkesin bir gideni vardır, içinden bir türlü uğurlayamadığı.

Öyle bir gün gelsin ki, evin anahtarı ikimizde de olsun.

Yeryüzündeki en mükemmel sevgili sensin…

Aşık olduğun zaman ilk görüşte değil, her görüşte AŞIK olacaksın…

Ne zaman onu anlatmaya çalışsam, tekrar aşık oluyorum…

Sevmek için “YÜREK” sürdürmek için “EMEK” gerek…

Belki güneş bir gün ikimiz için doğar.

Sevgi bir güne değil, bir ömre sığmalı…

Belkide aşk uzakta olan birisiyle bile gülüp mutlu olabilmektir.

Varsın iki göz odalı bir evimiz olmasın, yeter ki senin iki gözün bende olsun…

Bir isteğim var sadece senden, onun kokusunu al getir, onu saçlarını al getir, hatta mümkünse onu al getir bana rüzgar.

Aşktın sen, gidişinden bildim seni…

Gitmekle gidilmiyor ki… Gitmekle gitmiş olamazsın; gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır.

Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine ! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.

Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur…

Allah’ım bana bir yol göster, ona çıksın…

Belki hiç gelmeyeceğini bildiğim için bu kadar çok seviyorum seni.

Birisi var, her geçen gün daha fazla aşık oluyorum.

Sevmek, Sevdiğin kişiyle birlikte olmak değildir unutma! Çünkü aşk; onunla yaşamak değil, onu yaşamaktır aslında…

Yaşamanın son olduğu yerdeyim yani seninle birlikteyim´Hiç görüp, dokunup, öpmediğin birine aşık oldun mu ? Olsan bilirdin aşkın ne olduğunu…

Beni başkalarına bırakma…Görürsen dayanamazsın…!

Seni niyemi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni, Yeniden hayata döndürdüğün için çok ama çok seviyorum.

Uzakken bile bir nefes kadar yakınımdasın.

Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa, o gözlere bakmayacaksın.

“Unuttum” dersin çevrendekilere; ama unutmadığını bir tek sen bilirsin. Aşk öyle bir şey işte, gitse bile unutamıyorsun yine…

Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; Bense hep arkandan ağladım.
Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir gariplik. Anladım ki, ya ben fazlayım bu şehirde ya da biri eksik.

Kimileri ‘Seviyorum’ der, çünkü ezberlemiştir. Kimileri diyemez, çünkü gerçekten sevmiştir.

Tek kişilik miydi ki bu şehir, sen gidince bomboş kaldı.

Ben ilk defa birini istemiştim. Şans işte, o da o anda başka birini istiyormuş.

Sen benim yaşama sebebimsin, benim son nefesimsin, sebepsiz göz yaşlarım ,kurduğum tek hayalimsin sen benim cennetimsin…

Rüyanda görüyorsan onu özlemişsindir; Rüyanda görmek için yatıyorsan sevmişsin demektir..!
Her şey bana baktığın an başladı.

Ben seni bizim olmayan bir şarkının nakaratında, sabaha karşı 5 gibi sevdim. İşte kimse seni o saatte ben gibi sevmez…

Bazen öyle biri gelir ki, bütün gidenlere teşekkür edersin..

Uçarcasına yaşadığım bir aşkın sonunda kanatlarım sende kaldı. Şimdi hayat ne güldürüyor, ne ağlatıyor, ne öldürüyor ne de yaşatıyor. Bir türlü adını koyamadığım şey; sende yok olan aşk bende neden yaşıyor?

+Biliyor musun tüm dünyayı iki kolumun arasına sığdırabiliyorum?
-Saçmalama, nasıl yapabilirsin ki?
+ Sana sarılarak..

Seni unutmak zor anlatmaksa imkansız,
Sen unutuldukca hatırlanan,
Anlattıkca bitmeyensin meleğim…

Seni uzaktan sevmeyi, bana bakmadan görmeyi,
Seni duymadan dinlemeyi, gözyaşlarımla gülmeyi
Ve kavuşmak için sabretmeyi,
Her şeyi öğrendim ama sensiz olmayı asla…

Canım her şeyden kaçıp kurtulmak istiyor.
Aklım çoktan bırakmış, artık ses vermiyor.
Aşkın hatıra kalan geçmiş bir zamandan..
Sen hep yanımda olsan korkmazdım yarından.

Ve sonra sen çıktın karşıma.
Allah’ın bana; ‘Bak sana ne yazdım’ deme şekliydin.
Sevindim. Sevdim.

Aşk uğruna ölünecek kadar şehvetli bir duygu geceleri ağlatacak kadar duygusal duygu yoğunlaşması hissettirir.

Herkes aşık olabilir fakat herkes aşık olduğuna sadık olmaz.

Ben seni sevdim ben sana hasret kaldım ben sana yetim kaldım ama ben hep seni sevdim aşkım…

Kalbimin en ince damarlarında hissediyorum seni bebeğim

Sevgim sınırsız ama anlıyabilene dostluğum sonsuz ama paylaşabilene sen harikasın ama benim olduğun sürece

Yalnızlık gecelerin, ümit bekleyenlerin, hayal çaresizlerin, yağmur sokakların tebessüm dudakların sen ise yalnız benimsin birtanem…

En büyük okyanusta bir su damlası olmak uçsuz bucaksız sahilde bir kum tanesi olmak ama en önemlisi milyonlarca insanın içinden senin sevgilin olmak…

Kalbimde 3 çiçek yetiştirdim.sevmeksevilmek ve beklemek.sen bunlardan ikisini kopardin.bana sadece biri kaldı beklemek beklemek beklemek

Koca bir okyanusta bir su damlası olmak yada uçsuz bucaksız bir sahilde bir kum tanesi olmak ama en güzeli milyonlarca ademoğlunun içinde senin sevgilin olmak.

Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana akşam ayazında titrersen güneşi getiririm sana eğer gönlün bir sevgi ararsa kalbimi sokup getiririm sana…

Beni özlersen gökyüzüne bak.yıldızların kuyruğuna kalbimin parçaları takılı.yalnızlık seni üzerse elini kalbine köy gözlerini kapa.ruhum orada çakılı.

Seni bulmaktan çok aramak isterim seni sevmeden önce anlamak isterim seni bir ömür boyu bitirmek değil sana hep yeniden başlamak isterim.

Ben seni dün sevmedim çünkü dün bitti ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek ben seni yarın sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek.
Bilirim sonu yok bu aşkın sensiz geçen günlerin eriyip güze döndü ömrüm üstüste kaç ölüm ne zaman bir ben düşünsem böyle sere serpeyim ne zaman bir bir sen düşünsem ne zaman bir yar düşünsem yüreğim sızlar her akşam gel…
no image
Item Reviewed: En Beğenilen Aşk Sözleri 9 out of 10 based on 10 ratings. 9 user reviews.
Emoticon? nyengir

Berkomentarlah dengan Bahasa yang Relevan dan Sopan.. #ThinkHIGH! ^_^

Komentar Terbaru

Just load it!